söndag 31 juli 2011

Tråkigt utan bilder!

Lovar att bli bättre på att infoga lite bilder i mina inlägg...trist att bara läsa massa text ;-)
Ni får hålla tillgodo med en gammal bild i detta inlägget!
Albin och jag när vi hälsade på min mormor på Getteröns camping =)
Jag har börjat sova så dåligt på nätterna och är sååå trött på dagarna =(
Får ont i höfterna och ryggen när jag ligger ner så jag vaknar av det. Vilket ger mig spänningar i ryggen som gör att jag blir seg och får huvudvärk på dagarna...
Men man ska väl inte klaga i onödan ;-)
Nu börjar det ju ändå bli tungt för kroppen och förlossningen närma sig med stormsteg!! Längtar =)

Har börjat tvätta lite bebiskläder i helgen och rensar i lådor och skåp som ska flyttas ner i källaren eftersom bebisen ska ha rummet som just nu är datarum.

Albin hjälpte mig innan och skrattar gott åt de små kläderna =) Tänk att det bara är 3 år sen han hade just dessa <3

Kram på er

Inga kommentarer: