fredag 29 juli 2011

Extrafilm=Smartphoto!

Vart brukar ni beställa era foton och fotoprodukter?
Så länge jag kan minnas har jag beställt från Extrafilm och alltid varit lika nöjd!

Extrafilm är fortfarande samma företag som innan, men har nu bytt namn till Smartphoto.
Kika in och se det stora utbudet med fotoböcker, fotokopior och mycket mer man kan göra!

Jag har fått äran att vara testpilot för Smartphoto och min första produkt att testa är en PosterTavla i storleken 20*30 cm.
Jag har precis lagt min beställning och jag valde en bild på vår son Albin från sommarens semester. Han ska få ha den inne i sitt rum. Jag vet att det kommer vara en stolt kille som kommer visa den för alla =)
Det blev en liggande postertavla med svart ram runtomkring. Men det fanns mängder med andra alternativ, verkligen något som passar alla =)
Både liggande och stående, med ram eller utan ram, olika storlekar osv.

Kommer absolut att beställa fler!

Så fort jag får hem min tavla kommer jag att göra ett nytt inlägg och visa hur den ser ut och vart vi valde att sätta den.

KRAM

Inga kommentarer: